Høydeprosjekt i Hedmark og Oppland

Postet av Veldre Friidrett den 18. Jan 2018

Vi har gleden av å invitere til et treningsprosjekt i høyde med Birger Søyland som trener.

Oppstart allerede onsdag 24. januar.

Det blir treninger hver onsdag i Stangehallen så lenge vintersesongen pågår.  Treninga starter kl 19.00 og deltagerne møter ferdig oppvarmet. (En kan varme opp i hallen på sprintstripa fra kl 18.30).

I sommerhalvåret vil treningene avholdes i Hamar Idrettspark og på Stampesletta i Lillehammer, eller Gjøvik Stadion, forutsatt at det er deltagere fra begge kretser.

Det vil være en egenandel på kr 80,-  pr trening/utøver.  Birger fører liste på hvem som deltar etter hver trening og kretsen fakturer klubbene kvartalsvis.  Aldersgrense 13 år.

Vi kommer til å opprette en gruppe for de involverte på messenger, der informasjon og beskjeder blir gitt.  Derfor er det ønskelig at de som ønsker å delta i prosjektet eller foresatt blir med i denne gruppa.

Dag Kåshagen

Utviklingsansvarlig Hedmark, Oppland, Oslo og Akershus friidrettskretser