Trening

Våren 2019 foregår treningen i form av "Ukeløpet" hver torsdag kl 18.

Da kan barn og ungdom fra 6 år og oppover være med på løp (400m, 1 km eller 2 km) med tidtagning. Etter løpene vil det være mulighet til å være med på en friidrettsøvelse (lengde, høyde, kule og spyd).

Disse treningene er åpne for alle. Medlemmer i klubben deltar gratis, mens andre avkreves Kr 30 per gang.

Vi håper dette bidrar til økt interesse for friidrett og at en ny og fast gruppe med unge utøvere etter hvert blir med og danner grunnlag for ny aktivitet i klubben. Formålet med Veldre Friidrett er først og fremst å ha det gøy med trening og ikke fokusere på resultater.

Medlemskontingenter

Familiemedlemskap: Kr. 700,- per år.
Voksen (18 år): Kr 500,- per år.
Barn/ungdom (t.o.m. 17 år): Kr 400,- per år.
Støttemedlem Kr 100,- per år.

Innmelding foretas via MinIdrett.no som er felles portal for idrettsklubber i Norge.
Dersom dette er problematisk, ta kontakt med klubben så vi vi hjelpe deg.

Stevner

Deltakelse på KM, regionmesterskap, klubbmesterskap og treningsstevner er gratis for medlemmer.

Når det gjelder andre stevner (for eksempel. Bamselekene, GD-lekene o.l) betaler utøver halvparten.  Klubben betaler alle stevner gjennom sesongen, og avregning for hver enkelt medlem skjer etter hver sesong.
For å delta på stevner for klubben kreves det at man er medlem.