Avslutning på Ukeløpet

Postet av Veldre Friidrett den 20. Jun 2019

Premieutdeling til 12 deltagere som har vært med 4 ganger eller mer. I alt har 26 barn og unge løpt 400m, 800m, 1 km eller 2 km på Sveum i regi av Veldre Friidretts Ukeløpet. I tillegg har det vært trening med kule, liten ball, høyde og lengdehopp. Det har vist seg at mange har vært treningsvillige, opplagt har anlegg for dette og viktigst av alt: har hatt det gøy med fysisk aktivitet. I tillegg har foresatte vært med og hjelpe til og heiet på utøverne.

I Brumunddal har vi et supert og godt utstyrt friidrettsanlegg. I tillegg har klubben god økonomi. Nå viser det seg også at det nok også kan komme utøvere. Det som mangler er noen nye medlemmer til styret slik at klubben blir i stand til å drive videre. Styreleder og andre er villig til å hjelpe et nytt styre igang dersom noen er interessert.

Vi håper dette skjer slik at friidrettstilbudet i Brumunddal kan bestå.

Meld interesse (eventuelt med spørsmål) til styret@veldrefriidrett.no.