Invitasjon til dagsamlinger

Postet av Veldre Friidrett den 23. Mar 2017

Hamar IL inviterer barn og ungdom fra Orion, Løten, Trysil, Veldre og Moelven til samling og felles trening i sommer på angitte datoer.

Hamar IL friidrett ønsker å invitere våre gode friidrettsnaboer på Hedemarken til dagsamlinger for barn og ungdom.
Vi ønsker å bygge videre på samlingene vi hadde i fjor, og ønsker med dette opplegget å tilby gode treninger, og å bygge miljø på tvers av klubbene.
Det er planlagt 3 dagsamlinger. Vi ønsker at alle klubbene deltar med trenerkrefter slik at vi får til et godt tilbud. Vi vil kontakte interesserte klubber på forhånd for å prøve å få koordinert slik at vi har trenere til å dekke mange øvelser. Vi ønsker å se på om vi klarer å få til et felles lunchopplegg. Dette blir da basert på betaling (selvkost) fra utøverne.

Vi har invitert: Orion, Løten, Trysil, Veldre og Moelven til Hamar Idrettspark.

Søn11. juni kl 09:30-14:30 Dagsamling 10 år og eldre (2007 og eldre).
Lør 26. aug kl 09:30-14:30 Dagsamling 10 år og eldre (2007 og eldre).
Lør 9. sept kl 10:00-14:00 Dagsamling 13-14 år (2004-2003) forberedelse til UL.

Marianne Myklebust er koordinator for samlingene, tlf 90832223, e-mail myklebust.marianne@online.no.
Vi håper mange har lyst til å være med!

Sportslig hilsen
Hamar IL friidrett